Delivery and delivery time

Je bent hier: Home / Customer Service / Delivery and delivery time

Delivery and delivery time

Wat kost het op mijn bestelling te laten bezorgen?
We work with reliable transport companies. The costs for transportation depend on the distance and the product. The costs will be visible in your shopping basket.

Wat is de gemiddelde levertijd bij een bestelling?
Wij streven ernaar om het product binnen 3 werkdagen bij u geleverd te hebben. De leverdatum is altijd in overleg.

Bent u verhinderd op de afgesproken leverdatum?
Mocht u onverwachts niet aanwezig kunnen zijn op de afgesproken leverdatum? Dan kunt u dit ons vooraf laten weten. Dit kan kosteloos tot uiterlijk 24 uur van te voren (op werkdagen). Indien u binnen 24 uur de leverdatum wijzigt zijn wij genoodzaakt de transportkosten rekening te brengen. Als u op het moment van de feitelijke aflevering niet aanwezig bent, moeten de transportkosten in rekening brengen. De transportkosten zijn afhankelijk van het product en de afleverbestemming. Deze zijn zichtbaar op uw factuur. Wij nemen binnen 24 uur met u contact op om een nieuwe afspraak met u te maken.

Krijg ik een bewijs van aflevering?
Ja, u ontvangt een CMR met pakbon bij de aflevering. Hierop staan alle details van het voertuig vermeld: eventuele gebreken, urenstand etc. De transporteur neemt een kopie van de pakbon mee voor onze administratie.

 

Wij leveren in:

  • Vinkel
  • Nuland
  • Geffen
  • Heesch
  • Oss
  • Berghem
  • Loosbroek
  • Heeswijk
  • Nistelrode
  • Berlicum
  • Rosmalen
  • S’ Hertogenbosch
  • En de rest van Nederland en België