Levering en levertijd
Wat kost het op mijn bestelling te laten bezorgen?
Wij werken met betrouwbare en in de meeste gevallen Nederlandse transporteurs, die ruimschoots ervaring hebben met het vervoer van interne transportmiddelen. De transportkosten zijn afhankelijk van het product en de afleverbestemming en de kosten worden weergegeven in de winkelmand
Wat is de gemiddelde levertijd bij een bestelling?
Wij streven ernaar om het product binnen 3 werkdagen bij u geleverd te hebben. De leverdatum is altijd in overleg.
Bent u verhinderd op de afgesproken leverdatum?
Mocht u onverwachts niet aanwezig kunnen zijn op de afgesproken leverdatum? Dan kunt u dit ons vooraf laten weten. Dit kan kosteloos tot uiterlijk 24 uur van te voren (op werkdagen). Indien u binnen 24 uur de leverdatum wijzigt zijn wij genoodzaakt de transportkosten rekening te brengen. Als u op het moment van de feitelijke aflevering niet aanwezig bent, moeten de transportkosten in rekening brengen. De transportkosten zijn afhankelijk van het product en de afleverbestemming. Deze zijn zichtbaar op uw factuur. Wij nemen binnen 24 uur met u contact op om een nieuwe afspraak met u te maken.
Krijg ik een bewijs van aflevering?
Ja, u ontvangt een CMR met pakbon bij de aflevering. Hierop staan alle details van het voertuig vermeld: eventuele gebreken, urenstand etc. De transporteur neemt een kopie van de pakbon mee voor onze administratie.
Wij leveren in:
- Vinkel
- Nuland
- Geffen
- Heesch
- Oss
- Berghem
- Loosbroek
- Heeswijk
- Nistelrode
- Berlicum
- Rosmalen
- S’ Hertogenbosch
En de rest van Nederland en België.